Contact & Info
Contact & info
Haarlemse psychologenpraktijk
Raaks 36-2
2011 VA Haarlem
De Pijp
Servaes Noutsstraat 101
1074 ED AMSTERDAM
Rivierenbuurt
Merwedeplein 51
1078 NC AMSTERDAM
Telefoon: 020-7731321
We zijn op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 9 en 12 uur bereikbaar. Op woensdag en de andere dagen in de middag kan je ons bereiken via de voicemail of via een mail naar secretariaat of je behandelaar.
Email:
info@haarlemsepsychologenpraktijk.nl
Ook kun je het onderstaande formulier invullen.
Buiten kantoortijden, wanneer we niet opnemen en in het weekend kan in geval van een urgente of crisissituatie contact opgenomen worden met huisarts/huisartsenpost, 112 of 113.
In onze privacyverklaring en in het privacyreglement kun je lezen hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan.
Bank
ING: NL77INGB 0000 1765 32 – t.n.v. Kinderpraktijk Amsterdam
KvK
Kamer van Koophandel
Amsterdam: 75253429
BTW nummer: NL860209623B01
AGB-code
Praktijk: 94064877 (vrijgevestigde praktijk)
Praktijk: 22221468 (instelling)
Anne-Marije Peelen: 94010059
Leonore Heukelom: 94010060
Marrit Kerstens: 94103801
Sophie Kemme: 94111093
Machteld Kraan: 94110875
Anouck Staff: 94115164
Ilse Nieuwdorp: 94115144
Nynke Swierstra: 94115143
Eline Erdmann: 94115129
Judith Veldkamp: 94017261
Hanna Blaauw: 94112183 Mirjam Jonkers: 94006846
Ingrid Gons: 94115921
Bryan Opdam 94117090
BIG-nummer
Anne-Marije Peelen: 49913601125 (GZ-psycholoog) 69913601116 (Psychotherapeut)
Leonore Heukelom: 89911089525 (GZ-psycholoog) 19911089516 (Psychotherapeut)
Marrit Kerstens: 59923472325
Ingrid Gons: 89927055725
Sophie Kemme: 59928902531
Judith Veldkamp: 19918243125
Mirjam Jonkers: 19909057725 (Klinisch psycholoog) 39909057716 (Psychotherapeut)
Nynke Swierstra: 19935661425
Anouck Staff: 09936208125
Onze missie
Wij leveren geestelijke gezondheidszorg van hoog niveau met de gewenste efficiëntie en effectiviteit, waarbij afstemming op de reële behoefte van de client en het gezin onmisbaar is en het fundament vormt bij het verbeteren van de persoonlijke situatie en het versterken van hun veerkracht. In het contact met cliënten staat een samenwerking vanuit openheid, transparantie en respect centraal. We waken voor overbehandeling en stellen grenzen teneinde onnodige zorg te voorkomen. We hechten zeer aan een sterk en betrokken teamgevoel en een hoge medewerker tevredenheid, omdat wij menen dat tevreden medewerkers veel beter in staat zijn goede zorg te bieden. In onze praktijk richten we ons op de zorgvragers die een niet te lichte problematiek kennen of een niet te gespecialiseerde behandeling behoeven.
Onze visie
Onze visie is dat onze cliënten op basis van hun zorgvraag passende en kwalitatief zeer goede zorg krijgen, afgestemd op hun reële behoefte. De kwaliteit van de medewerkers, hun onderlinge samenwerking en verbondenheid en het lerend vermogen zijn hierin essentieel om kwalitatief uitstekende zorg te verlenen en een aantrekkelijke werkgever te zijn en te blijven.
Klik hier om een route te plannen via Google Maps.


Op onze zorgverlening zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.
Beroepscode
De beroepscodes van de psychotherapeut en GZ-psycholoog kunt u vinden op de site van het Nederlands Instituut Psychologen (www.nip.nl) en de Landelijke Vereniging van Vrijgevestigde Psychologen en Psychotherapeuten (www.lvvp.info)
Rechten
Als u in therapie gaat is er wettelijk sprake van een overeenkomst tussen u en uw therapeut: een overeenkomst met rechten en plichten. Deze staan omschreven in de Wet Geneeskundige Behandel Overeenkomst (WGBO).
Klachten
Vanaf 1 januari 2024 zijn wij aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg Algemeen. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over jouw behandeling, dan waarderen we het als je dit bij ons bespreekbaar maakt. Dit kan bij je behandelaar, bij onze praktijkmanager of bij een van onze praktijkhouders. Je kunt eventueel ook per email je klacht/ uiting van ongenoegen kenbaar maken via het emailadres secretariaat@studentpraktijkamsterdam.nl. We gaan dan graag met jou in gesprek over specifiek jouw klacht en het oplossen ervan. Als we gezamenlijk niet tot een oplossing komen, kun je contact opnemen met een externe klachtenorganisatie bij wie wij aangesloten zijn. Dit is de Geschillencommissie Zorg. Je kunt hen benaderen via de website: De Geschillencommissie Zorg
Kwaliteitsstatuut vanaf 1 januari 2024
Per 1 januari 2024 hebben we een kwaliteitsstatuut instellingen.
Aanmelden voor een intakegesprek
Tijdens een intakegesprek kunnen wij het beste beoordelen welke behandeling het meest geschikt is.
Vragen voor de Haarlemse Psychologenpraktijk?
Wij zijn op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag telefonisch bereikbaar op 020 773 1321. Op de overige dagen kunt u contact met ons opnemen per mail: info@haarlemsepsychologenpraktijk.nl. Ook kunt u het onderstaande formulier invullen. In ons privacystatement kunt u lezen hoe wij met uw persoonsgegevens omgaan.